دو راهیییییی.......
 
درباره وبلاگ


مترسک ناز می کند کلاغ ها فریاد می زنند و من سکوت می کنم.... این مزرعه ی زندگی من است خشک و بی نشان خوش اومدیییییییییییییین
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دريافت كد كليك ممنوع Gilan PatooGh ◄┤

ابزار وبلاگنویسان
glitter-graphics.com
Pichak go Up
فال امروز

**دیگر نگران تنهایی من نباش..**
عاشق ترین مرد ... آدم بود که بهشت را به لبخند حوا فروخت!!




 

همیشه به من میگن
مثل بچه ی آدم رفتار کن!
من نمیدونم مثل هابیل باشم یا قابیل؟؟؟؟؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

hamed
ساعت16:11---14 دی 1391
سلام
امروز حوصله ندارم!
فقط اومدم اعلام وجود کنم برم
راستی!
سوز به دلت!
آش رشته نظری پخته بودن خونتون،هنوز نخوردم
اما الان میرم میخورم
حالا تو بشین درس بخون
آخیش،حوصلم اومد سرجاش سوزوندمت
کثافت
فعلا خداحافظ


hamed
ساعت20:39---11 دی 1391
الان به فکر جبران این همه لطف و محبت من هستی،آره؟؟
جا داره همینجا اعلام کنم که نمیتونی!!
چون نظرات وبم بدون تایید من نشون داده نمیشه!!
hih


hamed
ساعت20:32---11 دی 1391
ها؟؟!!
چه حسی داری وقتی در حال خوندن نظرات من هستی؟؟!!
جان من توی یه جمله برام اس کن
البته خودم حدس میزنم،احساس .... رو داری که بهش تیتاپ دادن!!!
اوررررررر ه ه ه ؟


hamed
ساعت20:28---11 دی 1391
میگم این وبلاگت خیلی با ادبه!
چرا؟؟
آخه هربار میام سلام میکنه
این که چیزی نیست!
علم غیب هم داره!!!
آخه میگه سلام خوشگله


hamed
ساعت20:17---11 دی 1391
اه اه اه !!!
آدم انقدر درس خون؟؟!!
بسه دیگه
بزار اون کتاب بیچاره هم یه استراحت کنه!
حداقل تو wc نبرش،مگه چقد اون تو میمونی؟؟!!


hamed
ساعت11:37---11 دی 1391
راستی یه سوال!!
تو کی اینهمه خواهر داشتی؟؟!!
نکنه رفتی تو سبد بعد سبدو گذاشتی در خونه اینا،بعد به عنوان فرزندشون قبولت کردن!!
البته یه مسعله پیش میاد!
سبد سایز خودت از کجا آوردی؟؟!!
نامرد،بزرگتر پیدا میکردی با هم میرفتیم!!
البته بد هم نشد!
این خواهرات شوور نمیخوان؟ (بی سواد،شوهر)
به خاطر خودم نمیگما،بخاطر خودشونه
نمیخوام منو از دست بدن
میدونی که من شرایطم عالیه!
نصفش زیر قالیه!
البته خودت در جریان هستی که کسی منو نمیخواد!!!
ای وای اشتباه تایپی بود
اصلاح میکنم،همه منو میخوان
گلوم خشک شد،یه لیوان آب بیار!!
بگذریم.
من رو پیشنهادت فکر میکنم،اما بهشون بگو خیلی رو من حساب نکنن،چون من قصد ازدواج ندارم
دیگه هم مزاحم نشو
خداحافظ


hamed
ساعت11:17---11 دی 1391
سلام شیمیست آینده!!!
خوبی؟
دلم برات تنگ شده!!!
امیدوارم هرجا هستی،باشی!!!
چیه؟
میخوای نباشی؟؟
به من چه؟؟!!
شوخلو بید!
دوست دارم
مراقب خودت باش
باز چی شد؟؟!!
خوب نباش،به من چه؟؟
نیشتم ببند!
دیگه نبینم اومدم تو وبلاگتا!!
دفعه آخرم باشه!
(نه هنوز خوب نشدم)!!!
بسه دیگه مزاحم نشو،کار دارم
خداحافظ
ها؟؟!!
برو بشین سر درست،میدونم نمیتونی ازم دل بکنی،اما من حوصله بچه ندارم،البته میتونیم جلو گیری کنیم چند سال اول بچه دار نشیم!!
ای وای اشتباه شد!!!
شد که شد!
مگه جرمه؟!
اشتباهه دیگه،همه میکنن!!
(کف کردم،تاحالا واسه کسی انقدر ننوشته بودم)
من دیگه برم،بهم سر بزن آدرس جدیدم رو برات گذاشتم
مراقب خودت باش
خداحافظ


استاد سیاه
ساعت3:19---4 مرداد 1391
البته آدم بچه های دیگه ای هم داشت!

mina
ساعت0:18---1 خرداد 1391
____________$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
_____$$$$$$_____$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$
___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$
___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$
____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$
______$$$__$$__$$$______________$$$$
___________$$____$_______________$
____________$$____$______________$
_____________$$___$$$__________$$
_______________$$$_$$$$$$_$$$$$
________اپم_______$$____$$_$$$$$
_________اپم_____$$$$$___$$$$$$$$$$
_______اپم_______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$
_______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$
______________$$$__$___$$$______$$$$
______________$$$_$__________$$_$$$$
______________$$$$$_________$$$$_$_$
_______________$$$$__________$$$__$$
_____$$$$_________$________________$
___$$$___$$______$$$_____________$$
__$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$
_$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$
_$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$
_$$_____$___$___$$$$____$____$$
__$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$
__$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$
___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$
____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$
_____$$_$$$$___$__$$__$__________________$
______$$____$__$$$____$__________________$
_______$____$__$_______$$______________$$
_______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$



رها
ساعت15:43---15 اسفند 1390
سلام خسته نباشی .من دوباره برگشتم.چقدر معرفتت زیاد بود و بهم سر زده بودی!!!!!خجالتم دادی داداش....

رها
ساعت17:24---11 اسفند 1390
سلام.چطوری؟دیگه حوصله وب ندارم.اما نمیدونم چرا دلم خواست بهت سر بزنم.موفق باشی

پُوروچیستا فرزند یگانه پیام اور ایران زمین
ساعت14:42---5 اسفند 1390
درود بر شما دوست نیک اندیش...

بیادتان می آورم که زیباترین منش آدمی محبت اوست.. کوروش بزرگ..

دوست عزیز تارنمای بسیار زیبایی دارین از این جهت بهتون تبریک میگم... خوشحال میشم به تارنمای منم سربزنی.. و منو از نظراتت آگاه کنی..دوست خوبم اگر در گذشته تارنمای قبلی ام رو با نام درفش کاویانی به ادرس
www.derafshekaviani.blogfa.com
رو در تارنماتون ادد داشتین ممنون میشم حذفش کنید یا اگر مایل به تبادل لینک هستید ادرسش رو با
www.derafshekaviani6600.blogfa.com
عوض نمایید و سپس خبرم کنید که با چه نامی لینکتون کنم.
منتظر محبتت هستم..
پاینده و سرفراز باشی


shhhhhh
ساعت15:30---26 دی 1390
heh

mina
ساعت20:39---22 دی 1390
سلام خسته نباشی متن عالی بود پیش منم بیا ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 20 آذر 1390برچسب:, :: 15:29 ::  نويسنده : امير حسين